Den nya förintelsen – Varning för svaga hjärtan

Dessa bilder har används av judar i åratal för att visa världen hur dem har lidit i händerna på Hitler och hans armé, detta var för mer än 70 år sedan. ”Israel” begår idag samma brott mot våra bröder och systrar i Palestina, dessa brott har pågått mer än 60 år, även nu medan du läser detta inlägg år 2011.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Publicerat av

Anas Khalifa

Anas Khalifa, född -83 i Egypten och kom till Sverige -89. Huvudsysselsättning just nu är: författarskap och föreläsningar om islam.

2 reaktioner till “Den nya förintelsen – Varning för svaga hjärtan”

  1. gripande!! detta är tragiskt.. min man är från palestina så jag hoppas verkligen att vi snart kan göra något åt detta med palestina israel!!! må Allah stärka oss alla och hjälpa palestinierna! ❤

  2. Hur ska man reagera på sånt här? Jag blir… jag vet inte hur jag ska reagera!! Detta är något som aldrig borde hända eller aldrig ska få hända! Fattar mig inte på denna värld, jag är ung och börjar bli väldigt medveten av vad som sker runtomkring. Hade det inte varit för Islam hade jag varit en galen människa på gatan….

Kommentera

