Lite frånvaro

Älskade syskon,

Jag har varit lite frånvarande från bloggen pga olika orsaker, men ska försöka börja skriva nya inlägg igen. Jazzakum Allah kher för alla kommenterar och mail!

Publicerat av

Anas Khalifa

Anas Khalifa, född -83 i Egypten och kom till Sverige -89. Huvudsysselsättning just nu är: författarskap och föreläsningar om islam.

2 reaktioner till “Lite frånvaro”

  1. Asslamo Alykom wa rahmatu allahi wa barakatuhu!

    Jag undrar bara om det går att på ladda hem din föreläsning ”den närmaste frånvaron -döden” (full edition) för jag vill gärna spela upp den på en av våra systerträffar Inshallah med din tillåtelse?!

    Baraka Allahu fik

    1. wa alikum asalam wa rahmat Allah wa barakatoh,

      Jag vet inte vad du menar med full edition syster, men lektionen finns på nätet (muslim.se bland annat) och ni har min tillåtelse att sprida den eller spela upp den. Må Allah belöna er för er strävan och ambition för dawa, amin

      anas

Kommentera

